سهم بشر از آغاز تولد به صورت غریزی تامین جایگاه و بهره برداری از وسعت افکار با هدف قدرت نمایی در عرصه های مختلف زیست محیطی است به تعداد وجود انسان ها مسیرهایی وجود دارد که بیشترین ارزش را در مسیر اختراعات به وجود می آورند که منجر به آسایش بشر است بشر همیشه به فیزیکال توجه بیشتری نسبت به تفکر داشته است. در جامعه بشریت عده ای خلق شده اند که ساختار قدرتی انسان را مهار کنند و متاسفانه آگاه سازی برای انسان ها غریبه شده است. تربیت انسان نقش بسزایی را در زندگی ما داشته است اما غافلگیرانه تربیت ما انسان ها ما را از موفقیت های زندگی عقب نگه داشته است. عده زیادی در اجتماع مشغول دزدیدن شعور فردی و تربیتی انسان ها هستند و هیچ احدی حق اعتراض ندارد اما کافی است فیزیکالی یک شی ناچیز و بی ارزشی را از همدیگر بدزدند دنیا را به هم می ریزند. موفقیت در جامعه ای که دزدی افکاری بیشتر است، رسیدن به خواسته فردی آسان تر است. انسان هر چه بیشتر با تحلیل خود زندگی کند بیشتر به هدف خود نزدیک تر می شود.

بنده حقیر هم در سهم خودم چالش هایی در زندگی داشتم که رو کردن آن در این فرصت کم توصیفش مناسب نیست. از بچگی با خواسته های پدرم از چوپانی بگیر تا کشاورزی و دزدکی درس خواندن و پیاده به دانشگاه رفتن و با خرده نان شب را صبح کردن طی شد.

اینجانب ابوالفضل انتظاری با ورود به صدها شغل و تخصص در شرکت سیمکات به عنوان برقکار وارد بازار کار شدم و با سه شیفت کار کردن در عرصه کارمندی و دو شیفت در کار آزاد و بعد از آن عضو هیئت داوری نخبگان و در جوار کار اداری صدها کار مکمل انجام دادم ناگفته نماند بدون دریافت ریالی کمک مالی از هیچ احدی و از هیچ بانکی توانستم از مرحله صفر زندگی به اینجا که هستم برسم وارد صدها کار فنی شدم و شبانه روز مطالعه روزمره تکنولوژی های به روز و چندین کار سخت و غیر باورکردنی انجام دادم که نمونه ای از آنها را بازگو می کنم .

در سال 71 استخدام یکی از شرکت های بنیاد شهید شدم. ضمن کارمندی شرکتی را بهنام سبلان برق تبریزبه ثبت رساندم. رشته تحصیلم برق و قدرت بوده و ضمن کنجکاوی های عجیبی در اداره و تسلط بر 32 نوع دستگاه نوع دستگاه، موجود در شرکتی که کارمند بودم شبانه روز با مطالعه نقشه های دستگاه ها در یک زمان محدود بیش از 8 بیمارستان و سازمان را به صورت پیمانکاری و نگه داری برق و تاسیسات آن ها در مسئولیت شرکت درآوردم. بعد از مدت 8 سال فعالیت نگه داری برق را واگذار و در سال 81 با تغییر فعالیت شرکت نسبت به ساخت دستگاه پیوسینگ برای اولین بار در ایران نمودم. با تغییرات مکرر و به روز کردن مکرر نسبت به ساخت دستگاه خودرو پرسی برای اولین بار در ایران اقدام کردم که در رسانه های ایران به عنوان بزرگترین دستگاه تولید قطعات بتنی شناخته شد با تلاش شبانه روزی متخصصان در زمینه برند سازی با در نظر گرفتن کلیه موارد خدمات دستگاه استهلاک و مقاوم قطعات و سهولت کارکرد دستگاه در شرایطی جا گرفته که درایران و حوزه خلیج فارس اولین دستگاه پذیرفته شده تولید کنندگان بتن شناخته شد و در سال 1386 دستگاه تخم کن تا پرس 60 تنی برای اولین بار در جهان تولید و به ثبت رسید و در سال 1387 دستگاه سینی دار مخصوص تولید قطعات چهار بعدی در جهان تولید شد. در سال 1388 تولید سه مدل دستگاه پانل گچی با پرس بالای 250 تنی اتوماتیک ساخته شد و در سال 1389 ساخت دستگاه با اختلاط آخرین تکنولوژی سنگ های پلیمری در سه مدل ساخته و عرضه شد. در سال 1390 با هدف قدرت نمایی و ایجاد نقش پیشتازی در صنعت تکنولوژی بتن، بزرگترین دستگاه خودروی جهان که تقریبا در هر ثانیه یک بلوک تولید می کند روانه بازار جهانی شد. در سال 1391 ساخت اولین دستگاه وت پرس سه ایستیشن که 8 سال این تکنولوژی در انحصار انگلیس بود از دست شرکت فارست پرس با 4 برتریت به نسبت دستگاه انگلیسی تولید و به جهان عرضه شد و در سال 1394 ساخت اولین نمای خشکه چینی اسلیمی در جهان که در سایت های اولین های جهان خبر آن درج شد و در استانداری جدید آذربایجان شرقی تولید و اجرا شد. در کلیه رسانه های داخلی و خارجی مورد بحث قرار گرفت. از سال 1394 لغایت 1400:

1. جدول های راهنما دار

2. کات سنگ

3. سنگ های گرانیت مصنوعی

4. مصالح بدون ملات

5. بازیافت هرس مو

6. آجر های BLC

7. حذف سفال

8. گلخانه موبایل

9. دیوارهای سبک دمونتاژ ضد زلزله

10. رباط های مکانیکی 18 متری

11. تخت های فول اتوماتیک بیمارستانی

12. پله های طرح چوب

توصیه های اینجانب مدیر عامل مجتمع شرکت های سبلان تبریز (ابوالفضل انتظاری):

1. هر روز با تکنولوژی دنیا حرکت کنید.

2. متکی به علم و فناوری روز باشید.

3. با نیروی مجرب و وفادار کار کنید.

4. هر روز به اطلاعات فنی اضافه کنید.

5. طرفدار سر سخت مشتری باشید و به مشتریان وفادار باشید.

6. مشتری را قناعت بدانید.

7. در تسلط به کارگیری و مصرف تولیدات خودتان، مشتری را آموزش بدهید.

8. هیچ صیادی در دنیا از جوی حقیری مرواریدی را صید نکرده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *